יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים
חדש

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

מרצהגיא בידרמן משך הקורס3 דקות, 1 פרקים

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

מרצהגיא בידרמן משך הקורס3 דקות, 1 פרקים

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

מרצהרונית גולדברג משך הקורס16 דקות, 7 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

מרצהרונית גולדברג משך הקורס16 דקות, 7 פרקים

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

מרצהרונית גולדברג משך הקורס24 דקות, 11 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

מרצהרונית גולדברג משך הקורס24 דקות, 11 פרקים

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

חינם

הצבת גבולות

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

מרצהאלדד אראל משך הקורס30 דקות, 9 פרקים

הצבת גבולות

מרצהאלדד אראל משך הקורס30 דקות, 9 פרקים

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

בקשת בקשות אפקטיבית

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

מרצהאלדד אראל משך הקורס22 דקות, 6 פרקים

בקשת בקשות אפקטיבית

מרצהאלדד אראל משך הקורס22 דקות, 6 פרקים

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

ניהול צוותים רב דוריים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

מרצהאורית שיבר משך הקורס23 דקות, 14 פרקים

ניהול צוותים רב דוריים

מרצהאורית שיבר משך הקורס23 דקות, 14 פרקים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

תגמול, הכרה והוקרת עובדים

מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.

מרצהרוני ויינברגר משך הקורס23 דקות, 7 פרקים

תגמול, הכרה והוקרת עובדים

מרצהרוני ויינברגר משך הקורס23 דקות, 7 פרקים

מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.

סגנונות בניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס19 דקות, 7 פרקים

סגנונות בניהול קונפליקטים

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס19 דקות, 7 פרקים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

הנעת עובדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

איך להיפרד מעובד?

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 10 פרקים

איך להיפרד מעובד?

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 10 פרקים

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

האצלת סמכויות

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

מרצהרות בידרמן משך הקורס25 דקות, 9 פרקים

האצלת סמכויות

מרצהרות בידרמן משך הקורס25 דקות, 9 פרקים

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה