PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

מכירות ותוצאות

הקדמה

איך נראה תהליך המכירה הלכה למעשה? מה המשמעות של כל אחד מהשלבים השונים? למה חשוב לכונן מערכת יחסים עם הלקוח עוד בטרם אנו חותרים ל'סגירת עסקה'? תהליך המכירה הינו חלק בלתי נפרד משגרת יומנו, אנו עושים זאת כבר בלי להרגיש, כשאנחנו מוכרים רעיון או עצה טובה. ביחידה זו נשים את הדגש על השלבים השונים בתהליך המכירה, כך שבתום היחידה תוכל כבר לנהל שיחת מכירה ממקום של בטחון בתוצאות הרצויות לך.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס23 דקות, 8 פרקים

הקדמה

1:09

חשיבות מערכת היחסים

3:10

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    תרגול - מכירות ותוצאות

אולי יעניין אותך גם...

להיות מוביל במכירות

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

מרצהרות בידרמן משך הקורס17 דקות, 9 פרקים

להיות מוביל במכירות

מרצהרות בידרמן משך הקורס17 דקות, 9 פרקים

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

סגנונות תקשורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה