PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

אמנות התשאול במכירות

הקדמה

הרבה פעמים אנשים חושבים שמי שיודע לדבר הרבה הוא איש מכירות טוב. והם טועים. מי שמוכר היטב אינו מי שבהכרח מדבר יותר, אלא מי שיודע איזה שאלות לשאול, ובהתבסס על כך, יודע להתאים את המוצר הכי טוב עבור הלקוח. אבל איך שואלים? מה שואלים בכלל? בקורס "אמנות התשאול" תלמדו אז רזי אומנות התשאול, כיצד לבנות שאלות, כיצד לשנות שאלות בהתאם לאדם העומד מולכם, איזה סוג של שאלות בכלל תוכלו לשאול, כיצד תרכיבו את שאלות הסגירה, וממה לכל הרוחות בנוי "המשולש במנצח". נתחיל מהבסיס. תחילה יש לדעת איזה שאלות לשאול כדי לייעל את כל תהליך המכירה שלנו. כדי לעשות זאת, נביט לעומק – מי הלקוח, מה הוא רוצה או מחפש, איך תוכלו (אם האם תוכלו) לספק את הרצונות שלו, מה האלטרנטיבות הקיימות עבורו, ואיך תוכלו ליצור קשר על בסיס מה שמשותף בינכם. כדי לעשות את כל זאת, קיימים חמש סוגים שונים של שאלות, עליהן נרחיב במהלך היחידה – שאלות איסוף מידע, בהן שאלות תפיסה ומודעות, שנועדו להבין מה הבן אדם שאנו מנסים למכור לו יודע עלינו, כיצד הוא טופס את המותג שלנו, ועוד. בנוסף, נרחיב על שאלות הבהרה, שאלות מכוונות, שאלות רטוריות, ושאלות סיכום. יחידת לימוד זו היא חשובה ביותר לכל מי שמתכנן או מתכננת עתיד לא רק במכירות, אלא בשכנוע, השגת השקעות, ואפילו סתם מעוניינים להתדיין יותר טוב עם אנשים אחרים. רבים האנשים כיום שנענים הרבה יותר מרק התוכן, מהאופן שבו הוא מוצג, וכשהשאלות שלמדו ביחידה זו לשאול אותם ייתן לכם את הכלים להציג את זה באופן שהכי מתאים למי שמולכם, המכירה בידכם. זכרו, אין זה מספיק לדעת כמה כדאי לדבר, הכי חשוב זה לדעת מה להגיד.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהאבי עידן
משך הקורס12 דקות, 12 פרקים

הקדמה

0:33

אולי יעניין אותך גם...

להיות מוביל במכירות

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

מרצהרות בידרמן משך הקורס17 דקות, 9 פרקים

להיות מוביל במכירות

מרצהרות בידרמן משך הקורס17 דקות, 9 פרקים

בכל זמן נתון אנו מבצעים מכירה. בין אם מדובר במסר, רעיון, שירות או מוצר. זו נקודת מוצא שחשוב שכל נותן שירות, מנהל או איש מכירות, צריך לאמץ. יחידת להיות מוביל במכירות מיועדת לכל מי שרוצה לייצר השפעה על האחר ובייחוד לכל מי שחושב ש"או שיש לך את זה, או שאין לך את זה".

מכירות ותוצאות

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 8 פרקים

מכירות ותוצאות

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 8 פרקים

מכירות הינן חלק בלתי נפרד מהתנהלותו של כל אחד מאיתנו. בתום היחידה, תבין את הדרך הפשוטה והפרקטית ביותר לניהול פגישת המכירה, כך שכבר עם סיום הצפייה תדע לנהל את שיחת המכירה ממקום של בטחון ביכולת ההשפעה שלך. *יחידה זו מומלצת לצפייה לאחר צפייה ביחידת המבוא - להיות מוביל במכירות.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה