PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

אבי עידן

מנטור למכירות

אבי עידן הינו ממאמני העסקים הבכירים בישראל, מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואמנות השכנוע ומחבר הספר רב המכר "לסגור ולחייך", המעביר את כל נושא אמנות המכירה מזווית יצירתית וחדשנית, ובעיקר בגובה העיניים.

אבי הוא מומחה לתקשורת בין אישית ובשנים האחרונות העביר אין ספור הרצאות מוטיבציה וסדנאות העוסקות בתחומי אמנות המכירה, ההשפעה, מנהיגות, השגיות אישית והצלחה ומעביר את הידע שלו באופן ייחודי, אחר ומעורר השראה.

פרטי התקשרות:

יחידות לימוד בהדרכת אבי עידן

אמנות התשאול במכירות

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

מרצהאבי עידן משך הקורס12 דקות, 12 פרקים

אמנות התשאול במכירות

מרצהאבי עידן משך הקורס12 דקות, 12 פרקים

אם יש מיומנות שכל איש ומנהל מכירות חייבים לרכוש, היא מיומנות שאלת השאלות, המשפיעה באופן ישיר על איכות המכירה ויכולת איתור צרכים ומניעת התנגדויות לקוח. איש מכירות מצויין הינו מי שיודע לתשאל נכון את הלקוח ולהתאים עבורו את הפתרון הטוב ביותר.

לא. כבר לא מפחיד אותי.

בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.

מרצהאבי עידן משך הקורס17 דקות, 6 פרקים

לא. כבר לא מפחיד אותי.

מרצהאבי עידן משך הקורס17 דקות, 6 פרקים

בכל תהליך המכירה חווה איש המכירות סט של פחדים וחששות. הפחד מה-"לא" הוא גורם דומיננטי המפריע לתהליך המכירה ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים. ביחידה זו, מציע אבי עידן זווית שונה להסתכלות על ה-"לא", ומדגים כיצד ניתן אפילו לרתום אותה ככלי ניהולי במכירה. יחידה חובה לכל איש מכירות, מתחיל ומנוסה כאחד.

טיפול בהתנגדויות

כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.

מרצהאבי עידן משך הקורס18 דקות, 7 פרקים

טיפול בהתנגדויות

מרצהאבי עידן משך הקורס18 דקות, 7 פרקים

כל איש מכירות, גם כזה המנהל מכירות "לפי הספר", מתקשה לעיתים להתמודד עם התנגדויות העולות תוך כדי תהליך המכירה. התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה והן יכולות להופיע לכל אורכה. יחד עם זאת, הן צפויות, הן מלמדות על עניין מצידו של הלקוח ואף עוזרות לך לראות מה באמת חשוב ללקוח ולייצר עבורו את ההתאמה הנדרשת. כך שלמעשה, טיפול אפקטיבי בהתנגדות, מסייע לך למכור טוב יותר.

פירמידת המכירה

המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.

מרצהאבי עידן משך הקורס45 דקות, 11 פרקים

פירמידת המכירה

מרצהאבי עידן משך הקורס45 דקות, 11 פרקים

המכירה הינה תהליך תקשורתי המוביל את הלקוח שלך לשינוי התנהגות. אבל מה באמת צריך לדעת בכדי לבצע תהליך מכירה איכותי? עבודה לפי מודל פירמידת המכירה היא עבודה תהליכית מדוייקת לפי שלבים, כזו שמובילה, צעד אחד צעד לקראת הגברת הסיכויים לסגירת העסקה.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה