PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

גישבור

הקדמה

משברים או קונפליקטים הם חלק משגרת היומיום הארגונית ארגז הכלים של המנהל חייב להכיל מיומנויות התמודדות. ביחידת גישור באמצעות כלי גישור ובוררות יוכל כל מנהל להתמודד מודל ניהול הגישור וניהול קונפליקטים של "גבים", יאפשר לך כמנהל לחזק את "האומץ הניהולי" שלך בניהול ולהתמודד עם קונפליקט או משבר באמצעות פתרונות מוסכמים.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהקבוצת גבים
משך הקורס51 דקות, 9 פרקים

הקדמה

3:23

הגדרת קונפליקט

3:22

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    תרגול - גישבור

אולי יעניין אותך גם...

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

ניהול שיתופי פעולה

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס32 דקות, 8 פרקים

ניהול שיתופי פעולה

מרצהקבוצת גבים משך הקורס32 דקות, 8 פרקים

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה