יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

מנהיגות הסתגלותית

המנהיגות ההסתגלותית מרחיבה את שדה הראיה וההשפעה שבידיך כמנהל בקידום רעיונות ופתרונות חדשניים. באמצעותה, ניתן לקדם שינויים במערכת ולהפגין מנהיגות.

מרצהדואלוג משך הקורס דקות, 7 פרקים

מנהיגות הסתגלותית

מרצהדואלוג משך הקורס דקות, 7 פרקים

המנהיגות ההסתגלותית מרחיבה את שדה הראיה וההשפעה שבידיך כמנהל בקידום רעיונות ופתרונות חדשניים. באמצעותה, ניתן לקדם שינויים במערכת ולהפגין מנהיגות.

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שאתה אומר להם

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

מרצהאלדד אראל משך הקורס דקות, 8 פרקים

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שאתה אומר להם

מרצהאלדד אראל משך הקורס דקות, 8 פרקים

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

מניהול למנהיגות

הצטרפו לנמרוד צח למסע בדרך לפסגה האישית או הארגונית, קבעו מטרות, התאמנו והתחילו לצעוד. ביחידה מרתקת, משלב נמרוד בין סיפורים אישיים על כיבוש ההרים הגבוהים בעולם ובין תובנות ניהוליות.

מרצהנמרוד צח משך הקורס דקות, 9 פרקים

מניהול למנהיגות

מרצהנמרוד צח משך הקורס דקות, 9 פרקים

הצטרפו לנמרוד צח למסע בדרך לפסגה האישית או הארגונית, קבעו מטרות, התאמנו והתחילו לצעוד. ביחידה מרתקת, משלב נמרוד בין סיפורים אישיים על כיבוש ההרים הגבוהים בעולם ובין תובנות ניהוליות.

ניהול צוותים רב דוריים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

מרצהאורית שיבר משך הקורס דקות, 14 פרקים

ניהול צוותים רב דוריים

מרצהאורית שיבר משך הקורס דקות, 14 פרקים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

ניהול פרואקטיבי

כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.

מרצהניסו אדטו משך הקורס דקות, 9 פרקים

ניהול פרואקטיבי

מרצהניסו אדטו משך הקורס דקות, 9 פרקים

כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 15 פרקים

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

גישבור

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 9 פרקים

גישבור

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 9 פרקים

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

ניהול כלפי מעלה

צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 10 פרקים

ניהול כלפי מעלה

מרצהקבוצת גבים משך הקורס דקות, 10 פרקים

צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.

חינם

איך לסלול את הדרך למעלה (ומהר)

ביחידה זו נלמד אילו כלים עומדים לרשותך בכדי לשים את עצמך בפוקוס הארגוני. באמצעות 5 כללי זהב, תבין מה עליך לעשות על מנת לשווק את עצמך טוב יותר בארגון.

מרצהד"ר יניב זייד משך הקורס דקות, 8 פרקים

חינם

איך לסלול את הדרך למעלה (ומהר)

מרצהד"ר יניב זייד משך הקורס דקות, 8 פרקים

ביחידה זו נלמד אילו כלים עומדים לרשותך בכדי לשים את עצמך בפוקוס הארגוני. באמצעות 5 כללי זהב, תבין מה עליך לעשות על מנת לשווק את עצמך טוב יותר בארגון.

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

מרצהד"ר יניב זייד משך הקורס דקות, 8 פרקים

איך לקיים פרזנטציה מכירתית מוצלחת

מרצהד"ר יניב זייד משך הקורס דקות, 8 פרקים

פרזנטציה אחד על אחד או אחד מול רבים עדיין נחשבת לפלטפורמה אפקטיבית (ויש האומרים האפקטיבית ביותר) להעברת מסר. ביחידה זו נלמד מהי חשיבותה של הפרזנטציה ואילו שלבים אנו צריכים להעביר את הנמען בבואנו להשפיע ולהעביר מסר בצורה אפקטיבית.

סגנונות בניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס דקות, 7 פרקים

סגנונות בניהול קונפליקטים

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס דקות, 7 פרקים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

ניהול השינוי

אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 15 פרקים

ניהול השינוי

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 15 פרקים

אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?

איך לבנות ולנהל יעדים

כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

איך לבנות ולנהל יעדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

בניית תכניות עבודה

תוכנית עבודה טובה מייצרת תובנה של עשייתך ושל המחלקה או הצוות שלך, תובנה המאפשרת לך להביא לייעול ופיתוח מתמשכים, תובנה שמאפשרת לייצר תהליכים נכונים יותר, מכווני תוצאות. ביחידה ננתח ביחד את העבר וההווה, נבחן קטגוריות מרכזיות של פעילות, נאתר חסמים ואילוצים; ומשם נבנה את תמונת העתיד הרצויה לך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

בניית תכניות עבודה

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

תוכנית עבודה טובה מייצרת תובנה של עשייתך ושל המחלקה או הצוות שלך, תובנה המאפשרת לך להביא לייעול ופיתוח מתמשכים, תובנה שמאפשרת לייצר תהליכים נכונים יותר, מכווני תוצאות. ביחידה ננתח ביחד את העבר וההווה, נבחן קטגוריות מרכזיות של פעילות, נאתר חסמים ואילוצים; ומשם נבנה את תמונת העתיד הרצויה לך.

האצלת סמכויות

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

האצלת סמכויות

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

מעובד למנהל

כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

מעובד למנהל

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.

פיקוח ובקרה

מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

פיקוח ובקרה

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 7 פרקים

כוח והשפעה

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 7 פרקים

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

איך (לא) לנהל את הזמן שלך

גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 10 פרקים

איך (לא) לנהל את הזמן שלך

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 10 פרקים

גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.

הנעת עובדים לעמידה ביעדים

היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

הנעת עובדים לעמידה ביעדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.

ניהול יוזם

להיות פרואקטיבי פירושו לקחת שליטה מודעת על ההתנהלות שלך, לגייס את הרצון לייצר תמונת מצב עתידית, לעשות שימוש בידע ובכישורים שלך כדי להשיג אותה. להגדיר במקום להגיב, להבין שאתה יוצר את האירועים וההזדמנויות שלך או לומד לתעל אותם כך שיקדמו ולא יקבעו אותך. זה בדיוק ההבדל שמבחין בין מנהלים בינוניים למצויינים. ביחידה זו נדבר על מיקוד שליטה, נעסוק במשמעות הפרואקטיביות, חשיבות השימוש בשפה והשפעתה על האחר, הדימוי העצמי שלך ונגדיר ומגדיר מהי מנהיגות אישית ליצירת הצלחה בניהול.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

ניהול יוזם

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

להיות פרואקטיבי פירושו לקחת שליטה מודעת על ההתנהלות שלך, לגייס את הרצון לייצר תמונת מצב עתידית, לעשות שימוש בידע ובכישורים שלך כדי להשיג אותה. להגדיר במקום להגיב, להבין שאתה יוצר את האירועים וההזדמנויות שלך או לומד לתעל אותם כך שיקדמו ולא יקבעו אותך. זה בדיוק ההבדל שמבחין בין מנהלים בינוניים למצויינים. ביחידה זו נדבר על מיקוד שליטה, נעסוק במשמעות הפרואקטיביות, חשיבות השימוש בשפה והשפעתה על האחר, הדימוי העצמי שלך ונגדיר ומגדיר מהי מנהיגות אישית ליצירת הצלחה בניהול.

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 6 פרקים

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 6 פרקים

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס דקות, 8 פרקים

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

אימון להשארת חותם

אם אתה רוצה לייצר את החותם האישי שלך, לבנות את עמוד השדרה הניהולי שלך, הדרך שלך היא קודם כל להכיר את היכולות והחוזקות שלך, אלו שמייצרים אצלך הצלחות והופכים עם הזמן לעקרונות פעולה שמנחים אותך. בעבודה משותפת נבצע אימון בסיסי לזיהוי חוזקות אישיות שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 6 פרקים

אימון להשארת חותם

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 6 פרקים

אם אתה רוצה לייצר את החותם האישי שלך, לבנות את עמוד השדרה הניהולי שלך, הדרך שלך היא קודם כל להכיר את היכולות והחוזקות שלך, אלו שמייצרים אצלך הצלחות והופכים עם הזמן לעקרונות פעולה שמנחים אותך. בעבודה משותפת נבצע אימון בסיסי לזיהוי חוזקות אישיות שלך.

ניהול הרגש

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 5 פרקים

ניהול הרגש

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 5 פרקים

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 11 פרקים

סגנונות תקשורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 11 פרקים

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

קבלת החלטות

כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

קבלת החלטות

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 9 פרקים

כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 6 פרקים

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

מרצהרות בידרמן משך הקורס דקות, 6 פרקים

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה