צרו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

ניהול שיתופי פעולה

הקדמה

לנהל ללא שיתוף פעולה עם מקצוענים אחרים בארגון משמעותו להתמקד במה שאתה יודע בלבד. ההשלכות מבחינת המנהל והארגון ברורה. ביחידת ניהול שיתופי פעולה נכיר את מודל ה- ECA, המסייע באבחון, ניתוח והעצמה של שיתופי הפעולה בתוך ובין ארגונים ולבצע תהליך אפקטיבי של עבודה ושינוי הדרך בה מייצרים שיתופי פעולה.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהקבוצת גבים
משך הקורס32 דקות משך הקורס8 פרקים

הקדמה

1:23

יישום המודל

4:59

סיכום

0:31

אולי יעניין אותך גם...

פרקים6 פרקים

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

15:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים6 פרקים

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

15:39 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

47:28 משך הקורס

מרצהקבוצת גבים

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים11 פרקים

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

28:58 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

20:06 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

פרקים10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

20:06 משך הקורס

מרצהרות בידרמן

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה