PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

איך להתמודד עם כעס בעבודה?

הקדמה

העובדים שלך מעצבנים אותך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה מעת לעת. יחידה זו תספק לך כלים ודרכי התמודדות. נלמד ביחד כיצד לנתח סיטואציות באופן אובייקטיבי וכיצד לאמץ גישה מעשית וניטרלית 'נטולת עצבים'.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהלימור בר שלמה
משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

הקדמה

1:50

על מסלול המכשולים

2:28

חומרי עזר להורדה (למנויים)

  •    תרגיל המזוודות
  •    תרגול - איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

אולי יעניין אותך גם...

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה