PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

איך להיפרד מעובד?

הקדמה

לרבים מהמנהלים הנדרשים להיפרד מעובד קשה. חסרים להם הכלים, הידע, והבנת החוק כנדרש. להיפרד מעובד דורש התנהלות רגשית ומקצועית, אשר בלעדיה יתקשו מרבית המנהלים להתמודד עם הסיטואציה המורכבת. ביחידת לימוד זו תלמדו כיצד להיפרד מעובד ותעברו שלב-שלב מרגע קבלת ההחלטה ועד לסיום ביצועה. אך אחד מאתנו לא נהנה להיות בעמדת הפוגע, ולא חסרות סיבות שדורשות פיטורים – לפעמים העובד פשוט אינו יעיל, או מזלזל במקום העבודה, או פשוט לא מתאים לצוות, ולפעמים הארגון עצמו פשוט מצוי בתהליך צמצום ואין ברירה אלה להקטין את מספר העובדים. אך למרות חוסר הנוחות, על מנהלים לדעת כיצד להתמודד עם הנושא בהגינות, כבוד, וערכיות. לשיחת הפיטורים יש משמעות וחשיבות רבה, וישנם יותר מידי דרכים לנהל אותה לא נכון. אך גם שיחת פיטורים הינה רק חלק מהליך הפיטורים, עליו נרחיב. ביחידת הלימוד תלמדו כיצד להכין גם עצמכם לתהליך, כיצד להכין את העובד, איך לנהל שיחת שימוע, איך לנהל את תהליך הפיטורים עצמם, איך לתקשר את הפיטורים באגון, ומה לעשות ביום שאחרי. ביחידת לימוד זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל או מנהלת, ולא ניגע בצד החוקי למעט אזכורים קצרים. אם אתם מעוניינים שתהליך הפיטורים האלה יהיו חווית לימוד גם עבורכם וגם עבור עובדים, אם אתם מעוניינים ללכת הביתה אחרי שיחה שכזאת בתחושה שסיימתם את מערכת היחסים על הצד הטוב ביותר לכולם, למצוא את הביקורת החיובית, שההבנה שזה הדבר הכי רצוי לכל המעורבים תהיה ברורה לשני הצדדים, ועוד, היחידה הזאת היא חובה, ולא רק בשבילך התהליך עצמו, אלא בעיקר בשביל מה שיגיע אחר כן – ההתמודדות עם השינוי במקום העבודה, ושמירה על האווירה והמוטיבציה של העובדים שלא נפרדת מהם.

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהרות בידרמן
משך הקורס26 דקות, 10 פרקים

הקדמה

1:33

הכנת העובד

1:56

אולי יעניין אותך גם...

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

ניהול הרגש

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 5 פרקים

ניהול הרגש

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 5 פרקים

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה