PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים

ניהול ממשקים על בקבוק של רום

ניהול ממשקים עם T-GROW

פרטי יחידת הלימוד:
מרצהקבוצת פלייסקייפ
משך הקורס2 דקות, 1 פרקים

ניהול ממשקים עם T-GROW

2:18

נהנית מהיחידה? המשך לשפר את מיומנויותיך

Proso למנהל


תכנים מקצועיים ופרקטיים, שהוכחו כאפקטיביים בעולם העבודה האמיתי

סביבה דיגיטלית, נגישה ופשוטה, המאפשרת למידה וליווי מקצועי בתנאים אופטימאליים

זמינות ונגישות 24/7/365 מכל מקום וכל מכשיר

לפרטים נוספים >

Proso לארגון


שיפור והעצמת היכולות הניהוליות של המנהלים בארגון

ניהול איכותי ונכון יותר

תכנית גמישה המתאימה לכל ארגון, ללא מגבלות זמן, מקום, מס’ משתתפים או עלות

מסלול עסקי >

אולי יעניין אותך גם...

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס16 דקות, 6 פרקים

ניהול ממשקים

מרצהרות בידרמן משך הקורס16 דקות, 6 פרקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

הנעת עובדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה