יחידות לימוד בהדרכת קבוצת גבים
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
משא ומתן מבוסס דיאלוג
בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.
ניהול כלפי מעלה
צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.
ניהול כלפי מעלה
צמד המילים MANAGING UP תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם, ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי עמיתים.
ניהול שיתופי פעולה
כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.
ניהול שיתופי פעולה
כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.
גישבור
כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.
גישבור
כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.