יחידה במתנה
PROSO - פיתוח והכשרת מנהלים
חדש

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

מרצהגיא בידרמן משך הקורס3 דקות, 1 פרקים

איך מתמודדים עם שלושה סוגי אגו?

מרצהגיא בידרמן משך הקורס3 דקות, 1 פרקים

בכולנו נמצאים שלושת סוגים של אגו, פשוט במינונים שונים. כאשר אגו מתועל נכון, הוא מסייע לנו לרתום, להוריד מתחים מהסביבה ולחדד לכולם את המטרות המשותפות.

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

מרצהרונית גולדברג משך הקורס16 דקות, 7 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק ב'

מרצהרונית גולדברג משך הקורס16 דקות, 7 פרקים

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. ביחידת ההמשך הזו, נתמקד בארבעת מאפייני העבודה השונים של כל אחד מאיתנו.

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

מרצהרונית גולדברג משך הקורס24 דקות, 11 פרקים

פרופיל שפה והתנהגות - חלק א'

מרצהרונית גולדברג משך הקורס24 דקות, 11 פרקים

פרופיל ה-LAB הוא כלי שיטתי שמסייע לפענח דפוסי חשיבה של אנשים באמצעות כלי תשאול, ומייצר תקשורת אפקטיבית להשפעה טובה יותר. בחלק א' של יחידה זו, נתמקד בשישה מאפייני המוטיבציה השונים של כל אחד מאיתנו.

ניהול קריירה

ביחידה זו נבין איך ניתן לנהל את הקריירה של העובד, באמצעות שיפור מידת המחוייבות, האקלים הצוותי, השייכות, ההתלהבות והביצועים - על ידי individual development plan, ובקיצור - IDP.

מרצהגיא בידרמן משך הקורס26 דקות, 8 פרקים

ניהול קריירה

מרצהגיא בידרמן משך הקורס26 דקות, 8 פרקים

ביחידה זו נבין איך ניתן לנהל את הקריירה של העובד, באמצעות שיפור מידת המחוייבות, האקלים הצוותי, השייכות, ההתלהבות והביצועים - על ידי individual development plan, ובקיצור - IDP.

ניהול ישיבת צוות אפקטיבית

איך אפשר לקיים ישיבות צוות ממוקדות שמביאות לתוצאות, איך נכון לנהל אותן, מה עושים עם בעיות שכיחות ומהם הכלים, שיגרמו לישיבה שלך להיות יוצאת דופן ולהתמקד בתכל'ס.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס18 דקות, 9 פרקים

ניהול ישיבת צוות אפקטיבית

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס18 דקות, 9 פרקים

איך אפשר לקיים ישיבות צוות ממוקדות שמביאות לתוצאות, איך נכון לנהל אותן, מה עושים עם בעיות שכיחות ומהם הכלים, שיגרמו לישיבה שלך להיות יוצאת דופן ולהתמקד בתכל'ס.

בקשת בקשות אפקטיבית

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

מרצהאלדד אראל משך הקורס22 דקות, 6 פרקים

בקשת בקשות אפקטיבית

מרצהאלדד אראל משך הקורס22 דקות, 6 פרקים

אנחנו כל הזמן רוצים משהו. בחלק מהמקרים, הדברים תלויים בנו, אבל רובם קשורים לעוד אנשים מסביבנו. אבל איך מחברים בין האנשים מסביבך לרצונות שלך?? - לומדים איך לנסח בקשה, כך שתגדיל מאוד את הסיכויים לקבלת 'כן'.

חינם

הצבת גבולות

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

מרצהאלדד אראל משך הקורס30 דקות, 9 פרקים

הצבת גבולות

מרצהאלדד אראל משך הקורס30 דקות, 9 פרקים

למה מאחרים דווקא לך לפגישות שתיאמת? או שלא עונים על המיילים החשובים ששלחת? או שפשוט לא מבצעים את הבקשות שלך? - כל התופעות האלה הן מקרים שעברו את הגבול. אז איך מגדירים גבול, מתקשרים אותו ומטפלים במקרים בהם הוא נחצה?

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שאתה אומר להם

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

מרצהאלדד אראל משך הקורס29 דקות, 8 פרקים

איך לגרום לאנשים לזכור את מה שאתה אומר להם

מרצהאלדד אראל משך הקורס29 דקות, 8 פרקים

בצורה כזו או אחרת, כל פעולה שאנחנו עושים גורמת לנו להמצא בתקשורת. והתקשורת הזו, היא המנוע שמניע תהליכים ארגוניים ובסופו של דבר, גורמת לדברים לקרות. אם אגיד לך שיש דרך, שבה המסר שלך יוכל להקלט טוב יותר במוח של בן השיחה שלך? דרך שבה המסר שלך יהיה ברור וזכיר יותר. זה יגרום לך לצפות ביחידה?

ניהול צוותים רב דוריים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

מרצהאורית שיבר משך הקורס23 דקות, 14 פרקים

ניהול צוותים רב דוריים

מרצהאורית שיבר משך הקורס23 דקות, 14 פרקים

ההבדלים בין הדורות השונים בעבודה יכולים להיות, בהיעדר יד מכוונת, גורם מעכב פרודוקטיביות בעבודת הצוות. אם תדע לגשר מעל ההבדלים בתפישות, הציפיות וההרגלים השונים, תדע להנהיג צוות פרודוקטיבי יותר ובעל יחסי עבודה טובים יותר.

ניהול פרואקטיבי

כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.

מרצהניסו אדטו משך הקורס29 דקות, 9 פרקים

ניהול פרואקטיבי

מרצהניסו אדטו משך הקורס29 דקות, 9 פרקים

כמנהל, מצופה ממך להתמודד עם תכיפות השינויים אותם הארגון או הסביבה העסקית מכתיבה. אך האם אתה מנהל את המציאות או מתנהל בה? בכדי להיות מנהל אפקטיבי יותר, אתה נדרש לגלות יכולות ניהול פרואקטיבי. עד כמה אתה פרואקטיבי? ומה יחשב לפרואקטיביות בניהול? ביחידה זו נברר את הסוגיה שהתחילה להיחקר רק בשנים האחרונות – ניהול פרואקטיבי.

גישבור

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס51 דקות, 9 פרקים

גישבור

מרצהקבוצת גבים משך הקורס51 דקות, 9 פרקים

כמנהלים אנו מתמודדים במהלך היום עם מחלוקות בין עובדים שונים. איך ניתן לנהל את הסיטואציה נכון? מי מקבל את ההחלטה לצורך סיום המחלוקת? איך גורמים לעובדים לקחת אחריות? איך גורמים להם להמשיך במערכת יחסים שתאפשר עבודה תקינה? מודל "ניהול קונפליקטים וגישבור" של קבוצת גבים מאפשר למנהלים לחזק את "האומץ הניהולי" בניהול והתמודדות עם קונפליקטים ומשברים ולייצר פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו הנוגעים במחלוקת מחויבים בהמשך הדרך.

ניהול שיתופי פעולה

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס32 דקות, 8 פרקים

ניהול שיתופי פעולה

מרצהקבוצת גבים משך הקורס32 דקות, 8 פרקים

כל אחד מאיתנו משתף פעולה יום יום ולאורך שנים. אנו נדרשים לשתף פעולה בזוגיות, בבניין המגורים או בארגון – בתוכו ועם סביבתו, וברמה כזאת או אחרת בכל קבוצות ההשתייכות שלנו. אל לנו להניח כי שיתוף פעולה יצליח מאליו, באופן אקראי שאינו מובנה. יש לעשות שימוש בכלים מובנים שיאפשרו למנהלים שליטה טובה יותר בתהליכים, עמידה ביעדים, התנהלות מוצלחת יותר בארגון מול עמיתים, כפיפים ומנהלים, חדשנות, צמיחה ברווחים, חסכון בעלויות ועוד.

משא ומתן מבוסס דיאלוג

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

משא ומתן מבוסס דיאלוג

מרצהקבוצת גבים משך הקורס47 דקות, 15 פרקים

בחיי היום יום שלנו בארגון אנו נדרשים לנהל דיאלוג ומשא ומתן כמעט בכל סיטואציה - יחסי ספק-לקוח פנים וחוץ ארגוניים, שיחת שכר עם הממונה, חלוקת אחריות וסמכויות בין עמיתים או מחלקות, הנעת עובדים לפעולה ועוד ועוד. הכשרה זו מסייעת למנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות - עם עובדים, כפיפים, ממונים, לקוחות, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים - עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המנהלים.

תגמול, הכרה והוקרת עובדים

מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.

מרצהרוני ויינברגר משך הקורס23 דקות, 7 פרקים

תגמול, הכרה והוקרת עובדים

מרצהרוני ויינברגר משך הקורס23 דקות, 7 פרקים

מנהלים נוטים לעשות 6 טעויות בסיסיות בכל הנוגע לדרך שבה הם מתגמלים, מעריכים ומוקירים את העובדים שלהם. ביחידה זו נלמד מהן הרמות השונות של ההוקרה, נבין מה עוצר מבעדנו להוקיר את העובדים ונקבל 6 עקרונות מפתח להוקרה אפקטיבית ועוצמתית.

Train The Trainer

ביחידה זו תלמד כיצד ללמד. נלמד חמישה נושאים מרכזיים המרכיבים את ההדרכה שלך בדרך פשוטה, פרקטית ופרודוקטיבית. אם חשוב לך להעביר את ההדרכה שלך בדרך אישית, רגשית ומשמעותית, זו היחידה בשבילך.

מרצהאורית פרץ משך הקורס31 דקות, 7 פרקים

Train The Trainer

מרצהאורית פרץ משך הקורס31 דקות, 7 פרקים

ביחידה זו תלמד כיצד ללמד. נלמד חמישה נושאים מרכזיים המרכיבים את ההדרכה שלך בדרך פשוטה, פרקטית ופרודוקטיבית. אם חשוב לך להעביר את ההדרכה שלך בדרך אישית, רגשית ומשמעותית, זו היחידה בשבילך.

סגנונות בניהול קונפליקטים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס19 דקות, 7 פרקים

סגנונות בניהול קונפליקטים

מרצהמיכאל שורץ משך הקורס19 דקות, 7 פרקים

קונפליקטים הם חלק ממציאות בריאה של כולנו, הם אפילו חשובים לארגון בו אנחנו עובדים כדי לוודא התפתחות, מצוינות והישגים. מחקרים הוכיחו כי התמודדות עם קונפליקטים תופסת 30% מזמנם של מנהלים. ביחידה זו ניתן בידך את הכלים כיצד לגשת לקונפליקט ולהכיר סגנונות שונים להתמודדות עם קונפליקטים.

הנעת עובדים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

הנעת עובדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס23 דקות, 6 פרקים

היום אנחנו יודעים כי תמריץ כספי לא תמיד יסייע להנעת העובד לביצוע אופטימלי. המטרה של יחידת לימוד זאת היא לתת לך הכלים להבין מה מניע את העובד שלך ואיך לגרום לו להיות מחויב ומעורב יותר.

ניהול השינוי

אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?

מרצהרות בידרמן משך הקורס37 דקות, 15 פרקים

ניהול השינוי

מרצהרות בידרמן משך הקורס37 דקות, 15 פרקים

אתם הם אלה הנושאים על גבם את יישום השינוי הטמעתו וייצובו לאורך זמן. כמו כן אתה ,בעצמך, אמור, כפרט, להסתגל לשינוי, להבינו ובו בעת להוביל את אנשיך לשינוי זה. אם כך, אילו סוגי שינויים עיקריים אנחנו פוגשים, כיצד ניתן לבחון שינויים? איך נגיב לשינוי? מה ההשלכות על הובלת שינויים בארגונים? מהו תפקידך כמנהל ביחס לשינויים, ומהם הכלים העומדים לרשותך?

איך לבנות ולנהל יעדים

כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס28 דקות, 9 פרקים

איך לבנות ולנהל יעדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס28 דקות, 9 פרקים

כל נושא בניית יעדים וניהולם הוא חלק משגרת היום של המנהל. לא תמיד ברור לכל מנהל כיצד בונים יעד, למה קובעים יעד כזה או אחר, כיצד מנהלים אותו כך שהצוות יעמוד ביעדים שנקבעו, ולא פחות חשוב, כיצד ניתן ללמוד, לשמר או לשפר את הביצועים, כדי שתוכל לצלוח את היעדים הבאים בהצלחה.

ניהול שיחות טעונות

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

ניהול שיחות טעונות

מרצהרות בידרמן משך הקורס31 דקות, 11 פרקים

גם אתה מתקשה לנהל שיחות קשות עם העובדים שלך?, ניהול שיחות קשות מדורג במקום ה-1 בנקודות הכאב של המנהל, מתחיל ומנוסה כאחד. ביחידה זו תבין את מרכיבי השיחה הטעונה, תבחן את פעולות ההכנה הנדרשות וכיצד תוכל להתמודד עם ביטויי ההתנהגות של העובד שלך.

איך להיפרד מעובד?

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 10 פרקים

איך להיפרד מעובד?

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 10 פרקים

עבור מנהלים רבים ביצוע שיחת פיטורין הוא הצעד הקשה והכואב ביותר להתמודדות במסגרת התפקיד. לביצוע נכון של שיחת פיטורין השפעה מכרעת על מכלול גורמים ארגוניים ואף מחוצה להם. ביחידה זו נתמקד בפן הרגשי וההתנהגותי שלך כמנהל ונכין אותך שלב אחר שלב להתמודדות ראויה עם הסיטואציה המורכבת.

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

איך ליצור עובדים עם ראש גדול

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס31 דקות, 8 פרקים

עובדים ש"לא אכפת להם" עולים לך או לארגון שלך כסף, ולפעמים עלולים ממש לגרום לנזק. הם לא שומרים על ציוד, מבזבזים משאבים, לא מדברים כמו שצריך עם לקוחות. יחידה זו עוסקת בנושא השייכות והמעורבות ותתן בידך כלים התנהגותיים לנטוע בעובדים שלך את תחושות אלה ולהגביר את התפוקה שלהם.

ניהול משוב

אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 8 פרקים

ניהול משוב

מרצהרות בידרמן משך הקורס26 דקות, 8 פרקים

אנחנו מחפשים הערכה כי אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו טובים באמת, ומה עלינו לעשות על מנת להיות טובים יותר, ההערכה מספקת לנו בכל פעם מדרגה בה צריכה להתבצע בחירה מבחינתנו, האם אנחנו לוקחים אותה על מנת לעלות לשלב הבא או מדשדשים במקום הנוכחי שלנו. ביחידה זו תלמד כיצד לנהל את תהליך המשוב ולנתח את מקורות ההנעה המרכזיים של העובד.

עבודת צוות

הצלחתך כמנהל מותנית במידת ההצלחה של עובדיך. אם כך, איך גורמים לקבוצה של פרטיים לחשוב, לתפקד ולהצליח כצוות? ומה תפקידך כמנהל בגיבוש והובלת הצוות אל עבר המטרות שסימנתם? ביחידה זו תתמקד ב- 3 נושאים מרכזיים: אבחון ומיפוי עכשווי של הצוות, תחומי ידע בנושא פיתוח צוות ומתן כלים יישומיים. לבסוף, תבין אילו פעולות יש לבצע על מנת לבנות צוות מנצח.

מרצהרות בידרמן משך הקורס46 דקות, 13 פרקים

עבודת צוות

מרצהרות בידרמן משך הקורס46 דקות, 13 פרקים

הצלחתך כמנהל מותנית במידת ההצלחה של עובדיך. אם כך, איך גורמים לקבוצה של פרטיים לחשוב, לתפקד ולהצליח כצוות? ומה תפקידך כמנהל בגיבוש והובלת הצוות אל עבר המטרות שסימנתם? ביחידה זו תתמקד ב- 3 נושאים מרכזיים: אבחון ומיפוי עכשווי של הצוות, תחומי ידע בנושא פיתוח צוות ומתן כלים יישומיים. לבסוף, תבין אילו פעולות יש לבצע על מנת לבנות צוות מנצח.

מנהל כחונך

למידה תוך כדי התנסות היא כלי שמותאם ספציפית לעובד ומתחשב בידע וניסיון קודם שלו. לכן, באמצעות חניכה טובה ניתן לקצר משמעותית זמן הכשרה. אז מה זה בעצם חניכה? ולמה אתה כמנהל צריך אותה ככלי נוסף בסט הכלים הניהולי שלך?

מרצהרות בידרמן משך הקורס21 דקות, 9 פרקים

מנהל כחונך

מרצהרות בידרמן משך הקורס21 דקות, 9 פרקים

למידה תוך כדי התנסות היא כלי שמותאם ספציפית לעובד ומתחשב בידע וניסיון קודם שלו. לכן, באמצעות חניכה טובה ניתן לקצר משמעותית זמן הכשרה. אז מה זה בעצם חניכה? ולמה אתה כמנהל צריך אותה ככלי נוסף בסט הכלים הניהולי שלך?

הנעת עובדים לעמידה ביעדים

היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.

מרצהרות בידרמן משך הקורס24 דקות, 8 פרקים

הנעת עובדים לעמידה ביעדים

מרצהרות בידרמן משך הקורס24 דקות, 8 פרקים

היעדים שנקבעים חייבים להיתפש על ידי העובדים כיעדים ברי השגה, כאלו שיניעו אותם להשיג את היעד. על מנת שעובד יעמוד ביעד יש להתבסס על מקורות ההנעה האישיים שלו, להשפיע על תפישת המסוגלות שלו, לאתגר אותו ולהתאים לו את אופן התגמול המתאים ביותר למקורות ההנעה שלו.

האצלת סמכויות

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

מרצהרות בידרמן משך הקורס25 דקות, 9 פרקים

האצלת סמכויות

מרצהרות בידרמן משך הקורס25 דקות, 9 פרקים

איך להגיע לאיזון בין מידה רבה מדי של האצלה ובין מידה מעטה מדי, וכן איזון, בין יתר פיקוח או חסר בפיקוח. האצלת סמכויות אפקטיבית תסייע לך לחסוך זמן, תאפשר לך לעסוק בפיתוח ובניהול מתקדם, ויחד עם זאת תסייע לפיתוח העובדים שלך ותתרום משמעותית למוטיבציה שלהם.

ניהול ראיון עבודה

אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.

מרצהרות בידרמן משך הקורס37 דקות, 9 פרקים

ניהול ראיון עבודה

מרצהרות בידרמן משך הקורס37 דקות, 9 פרקים

אתה עומד לפני גיוס של עובד חדש ולא ברור לך איך להעריך את המועמדים שלך? גייסת כבר מועמד ואתה לא מרוצה? אחד המרכיבים החשובים בתהליך הגיוס הוא ניהול ראיון איכותי. ביחידה זו נעבוד על בניית הגדרת תפקיד ומיומנויות נדרשות, ניתוח קורות חיים, נתרגל מיומנויות בסיס לניהול הראיון, נבין אילו הטיות עשויות לעלות מצידך, כיצד עליך לערוך ראיון התנהגותי ועוד.

מעובד למנהל

כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס41 דקות, 10 פרקים

מעובד למנהל

מרצהרות בידרמן משך הקורס41 דקות, 10 פרקים

כניסה לתפקיד ניהולי ראשון היא מרגשת מאתגרת ומספקת, אולם לצד הסיפוק עולים החששות לנוכח הציפיות ממך וההתמודדות עם סביבה חדשה ותנאי משחק החדשים לך. מרבית המנהלים מספרים שאת רוב הטעויות הניהוליות עשו בשנה הראשונה...אז איך עושים את המעבר הזה מלהיות עובד לניהול? מה קורה אם פתאום עליך לנהל אנשים שבעבר היו קולגות שלך? איך מתמודדים עם התהליך המורכב של הכניסה לתפקיד? ביחידה זו נספק לך את אבני הדרך ואת הכלים הנדרשים על מנת לצלוח את המעבר בהצלחה.

פיקוח ובקרה

מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיקוח ובקרה

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

מטרת הפיקוח והבקרה, הינה בעיקר לספק לך ולמנהלים אחרים בארגון נתונים שיאפשרו לכם לנתח, להסיק מסקנות לפעול ולשפר על מנת להוציא את תוכנית העבודה לפועל עוד בטרם נגרם נזק כלשהו. ביחידה זו נבין מהו פיקוח הלכה למעשה והאם יש לו גבולות, מהם כלי הפיקוח בהם תוכל לעשות שימוש ובהתייחס לבקרה, מהי בקרה ואלו סוגי בקרות קיימות? כיצד לנהל בקרה אפקטיבית. ומעל הכל ניהול הממצאים, תכל'ס, מה עושים עם הממצאים שקיבלת על מנת לשפר ביצועים.

כוח והשפעה

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס18 דקות, 7 פרקים

כוח והשפעה

מרצהרות בידרמן משך הקורס18 דקות, 7 פרקים

מצד אחד יש לך את האחריות לעשיה של אחרים, לייצר השפעה מכוונת, להשפיע ,להבין ולהסכים לגבי המשימות שיש לבצע ואיך צריך לפעול , ומצד שני יש לך את הסמכות לנתב את כל התהליך. האם ניתן להימנע משימוש יתר בסמכות וכח? זהו האתגר שאיתו מנהלים נדרשים להתמודד יום יום. ביחידה זו נבין את ההבדלים שבין שכנוע לבין השפעה ונפעל על מנת לייצר השפעה.

איך (לא) לנהל את הזמן שלך

גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס28 דקות, 10 פרקים

איך (לא) לנהל את הזמן שלך

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס28 דקות, 10 פרקים

גם המשימות שלך מגיעות ל"נקודת רתיחה", הכל דחוף? הכל מיידי? לא יודע מה לעשות קודם? יחידה זו תתן בידך כלים לשנות את ההתנהלות הזאת, לעבוד באפקטיביות, ללא מתח ולחץ מיותר.

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

איך להתמודד עם עובדים שמעצבנים אותי?

מרצהלימור בר שלמה משך הקורס27 דקות, 6 פרקים

התשובה של העובד שלך מרגיזה אותך? הטון של הקולגה לא מקובל עליך? שגרת הניהול שלך עשויה להיות טעונה לא פעם, לכן ביחידה זו נבחן כיצד ניתן להתמודד עם סיטואציות או אנשים אשר אנו מפרשים אותם כ'מעצבנים' באמצעות מגוון כלים מעשיים.

ניהול הרגש

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 5 פרקים

ניהול הרגש

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 5 פרקים

ניהול רגש מתייחס ליכולתך האישית לנהל את רגשותיך ולעשות שימוש באינטליגנציה רגשית בהתנהלות האישית שלך עצמה ובהתנהלות סביב הסובבים אותך. מה מפעיל אותך? מה מיקוד השליטה שלך בניהול הרגש: פנימי או חיצוני? מה מקור הרגשות? ניתן לתעל את הרגשות ולנהלם מתוך בגרות רגשית תוך מיתון וריסון עצמי וזיהוי היכולות הרגשיות בכל סיטואציה.

סגנונות תקשורת

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

סגנונות תקשורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס29 דקות, 11 פרקים

אתה מכיר את התחושה שאין לך כימייה עם מישהו? שלא משנה מה תגיד או מה הוא יציג, אתם לא מסתדרים? אתה שופט אותו, הוא אותך? מתקבלת תמונה הפוכה?, נוצר קצר בתקשורת? אין אמון? ביחידה זו תלמד ותתרגל לזהות את תבנית התקשורת האישית שלך, להבחין בין סגנונות תקשורת שונים ולהעריך כל אחד מהם, וללמוד מהן האסטרטגיות הקיימות הנדרשות להטמעה מצדך, על מנת לתקשר באפקטיביות עם העובד, הקולגה או המנהל שלך.

קבלת החלטות

כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.

מרצהרות בידרמן משך הקורס33 דקות, 9 פרקים

קבלת החלטות

מרצהרות בידרמן משך הקורס33 דקות, 9 פרקים

כמנהל, ישנן דילמות הניהוליות שאינן מוכרות לך, לכן אינך יכול לעשות שימוש בידע וניסיון שצברת עד כה, מצד שני יש לעיתים דחיפות בקבלת ההחלטה. שני גורמים אלו שחוברים יחד, חוסר ניסיון ודחיפות, הם שיחשפו בפניך, בפעם ראשונה את הדרך בה הינך מקבל החלטות. האם נכונה? פזיזה? שגוייה? שקולה? איך תדע? ביחידה זו תלמד מהם הגורמים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות שלך, מהו סגנון קבלת ההחלטות שלך כמנהל ומה תוכל לעשות על מנת לקבל החלטות טובות יותר.

התמודדות עם ביקורת

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

התמודדות עם ביקורת

מרצהרות בידרמן משך הקורס12 דקות, 8 פרקים

ביקורת היא בעצם אחת הסיטואציות החברתיות הקשות, בין אם אתה נתקל בה בחיים הפרטיים ובין אם במסגרת העבודה. עם זאת, אם נניח לרגע לרגישויות נראה שביקורת, יכולה לסייע לנו לצמוח ולהשתפר. ביחידה זו נתרגל ביחד סיטואציות טעונות ומורכבות ונלמד כיצד יש לנהוג על מנת לתעל את הביקורת למקום חיובי.

פיצוח התנגדויות ניהוליות

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

פיצוח התנגדויות ניהוליות

מרצהרות בידרמן משך הקורס20 דקות, 10 פרקים

כל התנגדות מגיעה ממקום שלא פתור עדיין אצל הצד השני. משהו בתהליך לא הבשיל ועל ידי הבעת התנגדות הצד השני מאותת לי על כך. זהו חלק מתהליך המעורבות שלך, של העובד שלך, או אפילו של קולגה או מנהל בכיר ממך. ביחידה זו תלמד לזהות את מקור ההתנגדות אצל בן השיחה שלך, תאתר מהם החסמים המייצרים התנגדויות ותאפיין מיהו הגורם המעורר את ההתנגדות. לבסוף, תקבל את המיומנויות הנדרשות לפירוק או פיצוח של התנגדות.

ניהול ממשקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

מרצהרות בידרמן משך הקורס16 דקות, 6 פרקים

ניהול ממשקים

מרצהרות בידרמן משך הקורס16 דקות, 6 פרקים

על מנת לנהל ממשקים בצורה אפקטיבית, נדרשים כלים מעשיים המאפשרים יצירת דיאלוג בונה, כלים שמייצרים שיתופי פעולה המקדמים את המטרות והיעדים של כל מחלקה בארגון לכדי מטרת על משותפת. ביחידה זו אנו מתמקדים במספר נושאים מרכזיים: החל מהבנת תפישת הניהול הכולל, דרך הבנת בכלל ממשק, מיפוי וזיהוי מקורות ההנעה, נבחן מספר כלים לניהול אפקטיבי ונתכונן ביחד, בעיקר מנטלית לקראת פגישה עם הממשקים שלך.

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

מרצהרות בידרמן משך הקורס19 דקות, 6 פרקים

מה קורה כשהאגו מנהל אותך?

מרצהרות בידרמן משך הקורס19 דקות, 6 פרקים

נסה להזכר רגע בסיטואציה ניהולית מורכבת, באיזה אופן האגו השפיע על הסיטואציה? לאגו כוח להטות את חוקי המשחק הניהולי, לעיתים קרובות, לרעתך. ביחידה זו נבין את סוגי האגו הקיימים ונבחין בין העוצמות הניהוליות השונות שלך וכיצד הן יכולות לבוא לידי ביטוי.

Playscape
כל הזכויות שמורות ל-PROSO כלי ניהול דיגיטליים (2014) בע"מ, PROSO הוא סימן רשום מס' 255580 ®

כניסה למערכת



   שכחתי סיסמה

הרשמה